Even een update - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Detmer Kremer - WaarBenJij.nu Even een update - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Detmer Kremer - WaarBenJij.nu

Even een update

Door: DetmerKremer

Blijf op de hoogte en volg Detmer

16 Oktober 2010 | Bosnië en Herzegovina, Mostar

Ok, het was een lange tijd sinds mijn laatste blog, dus hier komt weer even een ipdate want er is vrij veel gebeurd. Dus ga er maar lekker voor zitten...

2 weken terug hadden we de eerste hike van de AdventureCrew, wat ehct super leuk was. De AdventureCrew is zeg maar de CAS die de hikes en het raften en dat soort dingen organiseerd. Onze hike was in Nationaal Park Grabovica, echt een supermooi park. Het is een van de weinige plaatsen met bossen in Herzegovina want de meeste bergen hier zijn vrij kaal. Het weer was ook echt geweldig! Stralend blauwe lucht! maar de donkere wolken kwamen wel dichterbij. Maar terug naar de hike, het was echt een vermoeiende hike, want ik had al zolang niet meer gehiked. Ik ging zelfs nog met Hilary (USA secondyear) naar een andere punt, echt prachtig uitzicht. Daarna zijn we naar een hut toe gelopen en nog naar een andere punt gelopen. Dit stuk is wat ik heb geschreven, ik had meer maar toen deed internet raar en is het weg en sinds ik geen zin heb om alles weer te schrijven zal ik een opsomming geven:
Donderdag anderhalve week geleden: Naar de tandarts want het stangetje in mijn mond deed raar en moest geplakt worden.
vrijdag tot zondag: ziek: hoofdpijn overgeven en niet kunnen slapen, zondag was ik gelukkig weer helemaal opgekikkerd en ging ik op Projectweek
Vorigeweek: Projectweek! in Srebrenica, met heel veel mensen gepraat over de toekomst in SRebrenica, heel hoopvol en vol ideeën! het klonk zelfs dat er een politiek revolutie zit aan te komen. In dit land is dat echt superhard nodig. We zij natuurlijk ook naar het Memorial geweest wat echt zwaar was. Vooral sinds ik Nederlands ben. Het was heel erg inspirerend, deze week in srebrenica. Maar de slachting hangt nog steeds boven het stadje.
8237 inwoners die nooit meer zullen terugkeren.

PS:Yeey voor V4C!! we zijn tweede met ons essay!
PPS: laat berichtjes achter als je het hebt gelezen, dat is echt leuk!:)
PPPS: sorry dat de blog nu zo crappy is maar hij was echt lang en toen deed de computer gemeen...

  • 16 Oktober 2010 - 14:44

    Carolien:

    hoi detmer!
    Je hebt weer super dingen beleefd lees ik! Maar SINDS jij nederlands bent lijkt mij niet echt meer nederlands! Je bent al behoorlijk internationaal geloof ik;)
    fijne tijd en we kijken uit naar je volgende verhalen!

  • 17 Oktober 2010 - 09:13

    Laura:

    haha ik dacht hetzelfde als carolien :P
    klinkt leuk allemaal!
    heeel veel plezier met alles daar :D
    xx

  • 17 Oktober 2010 - 15:01

    Eva:

    yaaaaay een blog! :)

  • 17 Oktober 2010 - 17:23

    Sieto En Mattie:

    hallo Detmer.

    Leuke om jouw berichtjes te lezen. Volgens mij heb je wel je draai gevonden. Succes

  • 18 Oktober 2010 - 18:32

    Marjolein:

    Jeeh! weer een Update:D

  • 26 Oktober 2010 - 12:02

    Oma:

    Heel fijn om je te kunnen volgen.
    Lijkt me een in/aangrijpende ervaring met je projectweek! We hebben hier zondag een heel leuk feest gehad bij Swanny en Bert voor hun beider verjaardag. Samen 90 jaar ! Met buikdanseres. Slangen- waarzeggen-- kortom geweldig leuk geregeld. Ik heb nog aan je gedacht. Veel liefs van oma. P.s. Als ze samen 100 jaar worden komt er weer een fantastisch feest. Indien mogelijk vast noteren!!!

  • 31 Oktober 2010 - 11:48

    Emcee:

    Luv U
    :D

  • 31 Oktober 2010 - 13:57

    Sjoukje:

    Srebrenica klinkt echt heftig! (De rest trouwens ook, vooral het hoofpijn overgeven en niet kunnen slapen, maar goed)
    Sorry dat m'n reactie pas zo laat komt =\
    Maar don't worry, ik weet hoe irritant gemene computers kunnen zijn, ik vind het een prima update zo ^^

  • 11 November 2010 - 15:28

    Rita:

    Heey Detmer!!

    Zo leuk om die reisverslagen van je te lezen. Groetjes van meneer Lammerts! Ik heb het essay ook gelezen, goed zeg. Iedereen daar is apetrots op jullie essay en hij zit ook erg goed in elkaar. Mooi om te lezen dat je het zo leuk hebt! Misschien tot binnenkort op Skype ofzo ;)

    Liefs Rita (ook wel mevrouw Spithoff, tegenwoordig :P)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Mostar

UWC adventure in Mostar

UWC, United world college, avontuur in Mostar

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2011

Wow

10 December 2010

Laatste blog vanuit BiH

25 November 2010

SUPERveel

02 November 2010

mijn eerste halloween

16 Oktober 2010

Even een update
Detmer

Ik heb dit profiel aangemaakt omdat ik nu dus 2 jaar naar het UWC gaan in Mostar, dit is dus voor jullie en hier zal ik ook mijn blogs op zetten!

Actief sinds 25 April 2010
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 17324

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2010 - 02 November 2012

UWC adventure in Mostar

31 Augustus 2008 - 27 September 2008

Vakantie

Landen bezocht: